Juan Gutiérrez, col·laborant amb l’Associació de Pares de nedadors del CN Poble Nou, ens deixa una joia pel record. #100anysCNPobleNou

 

Juan Gutiérrez, col·laborant amb l’Associació de Pares de nedadors del CN Poble Nou, ens deixa una joia pel record. #100anysCNPobleNou

 

L’altre dia em vaig reunir a Can Felipa, la piscina actual del CN Poble Nou , amb el president i els encarregats de diferents actes del centenari del club.  Una reunió productiva, interessant, de la qual puc extreure, més enllà de la vàlua professional de cada un dels col·laboradors, quelcom que em va fer sentir-los pròxims, molt a prop dels meus sentiments referent al barri i al club. Em vaig sentir còmode i involucrat.

En una estona em van presentar el que havien fet i, , us puc assegurar que és realment espectacular, ja ho veureu, ja s’està en el tram final i cal polir el treball i afegir el que troben caldria per arrodonir el projecte. Un dels objectius era trobar premsa que destaqui els èxits d’aquella etapa exitosa del club i objectes que puguin enriquir l’exposició que es farà properament. Al cap tenia les imatges d’algun àlbum recollint els retalls de diari del club. No em va costar massa trobar-lo. La veritat és que es una autentica joia. Recull tot el que es va publicar l’any 1970. A qui pertoca segur que en traurà profit, avui només vull testimoniar el meu agraïment a tots aquells que van ajudar a fer possible aquell miracle , que van convertir les nostres vides en un autèntic somni. I aquest cop ho personalitzaré amb en Juan Gutiérrez, el pare de la Manolita, que en la primera plana del mateix recull l’autoria, “Este álbum ha sido confeccionado por Juan Gutiérrez, socio del C.N:P:N. . Barcelona 31 de diciembre de 1970. “

 






Comentarios

Entradas populares de este blog

Retrobar-se amb la família després de mig segle. #100anysCNPoble Nou

Els orígens. Documents i memòria. #100anysCNPobleNou

Els entrenadors. Carles Adern. Fugura i anecdotes, #100anysCNPobleNou