Any 1968. El primer internacional infantil del club, amb 13 anys. Acompanyat per Aurora Chamorro i Pilar Huertas. #100anysCNPobleNou

 

Any 1968. El primer internacional infantil del club, amb 13 anys. Acompanyat per Aurora Chamorro i Pilar Huertas. #100anysCNPobleNou

 

L’any 1968 va ser un anys especial, sobretot per mi. Les marques anaven sortint i al cole anava bé, fins i tot, al pot de Nesquik, em va tocar una maquina de fotografiar. Era l’any de posar-me els pantalons llargs, els 13 anys. Coses d’aquell temps.

Doncs, va arribar una presa de temps a la piscina del CN Sabadell, jo ni tenia idea de que era per anar a una selecció, però, noi, aquella piscina et feia volar. Vaig nedar els 100 metres papallona i vaig rebaixar la meva marca de manera important, vaig fer 1.11.1, els quatre uns. La meva sorpresa va ser quan em va arribar la convocatòria per anar a la selecció que tenia el límit d’edat en els 15 anys. Segons el butlletí del club de desembre vaig ser el primer internacional infantil de la nostra entitat.

Tot va ser un somni, des d’anar a buscar el xandall, al carrer Jonqueres, on era la federació espanyola en aquell moment, fins el viatge, en avió, quan no era tant comú. A l’aeroport , per anar a pujar a l’avió hi anaves a peu, pel mig de les pistes, així com al tornar. Eren uns temps que, el diumenge, ens van convidar a tots a anar a missa.

En aquella selecció també hi era l’Aurora Chamorro i Pilar Huertas del CN Poble Nou. D’aquell equip , amb alguns vàrem anar junts als JJOO, en waterpolo amb en Gabi Soler, en natació en Jordi Comas i l’Aurora.

Els hotels i els desplaçaments en autobús d’un país a l‘altre, els àpats, diferents que a casa. En fi tot un somni. Les marques, el de menys, la veritat és que , fent  un passeig per Namur em vaig perdre i , per arribar a l’hora vaig estar hores corrent. Coses de nen. Com vaig arribar tenia un esgotament que el Dr. Bertran va solucionar amb aspartono.

Un somni començava a fer-se realitat.





 

Comentarios

Entradas populares de este blog

Retrobar-se amb la família després de mig segle. #100anysCNPoble Nou

Els orígens. Documents i memòria. #100anysCNPobleNou

Els entrenadors. Carles Adern. Fugura i anecdotes, #100anysCNPobleNou