Els porters del club, sempre especials, diferents. Robert Moltó el primer que jo recordi. #100anysCNPobleNou

 

Els porters del club, sempre especials, diferents. Robert Moltó el primer que jo recordi. #100anysCNPobleNou

 

Fa dies que no parlo de waterpolo, avui us adjunto una fotografia d’un dels primers equips del club. Per parlar de waterpolo que millor que començar pel porter, pel número 1.

En el club hem tingut molt bons porters, des de sempre , el primer que recordo jo va ser en Roberto Moltó. En  Moltó , un gegant que intimidava als davanters rivals, va estar relativament poc, però si que tinc ben present una cosa que no sabia que existís, un casament per poders.  Se’n va anar a viure a Guanabara ( Brasil) Amb els que jo ja vaig coincidir van ser en Toni Moreno, ros, de pell blanca, que va enamorar a la bonica esquenista del club,  Montserrat Espelta, la seva esposa, compartiren porteria amb en Xavi Burriel, bru, un autèntic play boy que ens va sorprendre tots amb la seva novia, després esposa , Iuren, noruega espectacular que se l’endugué un temps a la neu .

En els equips infantil i juvenil, el meu primer porter va ser en Miquel Martos, grandot, que , a la nostra piscina, es convertia amb un para penaltis infal·lible. S’empenyia de la paret i feia un salt espectacular que deixava la porteria petita. En Ramon Vila, bon nedador, però la seva envergadura li permetia arribar de pal a pal sense haver de fer gaire esforç i en Nando Troy, intuïtiu, ben situat, vivint el partit com ningú.

En la fotografia, en Roberto Moltó, al centre a sota, entre en Josep Padrós i en Manel Felices.






Comentarios

Entradas populares de este blog

Retrobar-se amb la família després de mig segle. #100anysCNPoble Nou

Els orígens. Documents i memòria. #100anysCNPobleNou

Els entrenadors. Carles Adern. Fugura i anecdotes, #100anysCNPobleNou