Retrobar-se amb la família després de mig segle. #100anysCNPoble Nou

 


Retrobar-se amb la família després de mig segle. #100anysCNPoble Nou

 

M’agraden els desafiaments, estar actiu i més quan aquests reptes signifiquen reviure moments que han marcat la meva vida, en bona part, m’han fet tal com soc i el que és important, em fa apropar-me a aquells que m’han acompanyat en el camí.

Fa un parell de dies, en els diversos grups d’ex-nedadors del CN Poble Nou, vaig penjar el següent escrit: Bon dia amics. Aquest any 2024 a punt de començar el CN Poble Nou complirà els 💯 anys. Des del dia 1 començaré a publicar per totes les xarxes, Facebook, X ( Twitter) ... En un blog, fotografies i una història del club, de vosaltres en definitiva. M'agradaria disposar de documents vostres, fotografies, comentaris, històries, vivències, escrites O oralment, per a publicar les i al final de l'any poder fer el recull i el llibre del centenari. Moltes gràcies per endavant. Ho podeu fer enviant ho al meu WhatsApp O al meu mail .

Estic segur que hi haurà una bona resposta, alguns ja han començar a enviar-me imatges, els hi agraeixo de tot cor, jo per la meva part, aniré publicant el que m’envieu, si puc amb una mica d’ordre, encara que no és important, el que de veritat  compta és que hi siguem tots. També aniré escrivint cada dia, uns minis capítols, que, com no pot ser d’un altre manera, recullen les vivències , els sentiments, que jo he viscut , que he compartit amb vosaltres. Sé que hi haurà una etapa que quedarà orfe, no hi vaig ser i, ara , en el retrobament, ha estat amb els que vàrem ser una família durant molts anys, deixant un forat en el que , tots vàrem protagonitzar una diàspora, mentre el club seguia el seu camí.

Ara, dic ara, però fa ja sis anys, quan ens vàrem reunir en un sopar que puc qualificar de màgic, més d’un centenar d’amics, tots i cadascun de nosaltres ens sentíem club, érem el club. No importa que siguem socis o no, que alguns no coneguessin ni les noves piscines, per cert, per a renovar, ni seguissin els resultats actuals, tots ens identifiquem com a CN Poble Nou.

Demà comencem.

 

Comentarios

Entradas populares de este blog

Els orígens. Documents i memòria. #100anysCNPobleNou

Els entrenadors. Carles Adern. Fugura i anecdotes, #100anysCNPobleNou